SPECIFIC® v otázkách a odpovědích

  • Proč ho nenajdete ve svém supermarketu?
  • Proč ho nekoupíte v ZOO obchodu?
  • Proč není reklama v televizi, časopisech a na bilboardech?

 

Je to snadné. Společnost se od samého začátku maximálně soustředí na kvalitu a nikoliv na kvantitu. Filozofií značky SPECIFIC® je individuální přístup ke každé kočce a psovi a důkladná znalost jejich návyků, životního prostředí a zdravotního stavu. PROTO je SPECIFIC® k dispozici výhradně u veterinárních lékařů a jejich obchodů. Nabídnou Vám poradenství při výběru vhodného krmiva nebo diety právě pro Vaše zvíře, protože ho dokonale znají. I v případě návštěvy pro Vás dosud nového pracoviště bude lékař nebo kvalifikovaný personal schopen zodpovědně vybrat vhodné krmivo a dietu na základě vámi poskytnutých podrobných informací.

 

Peníze, které jiné společnosti investují do marketingu , investujeme do zlepšování nových receptur, vývoje diet pro složitá onemocnění a prověřených surovin s evropským původem.